February 15, 2009

Gerammm

Tak paham betol la korang ni. Suka bebenor kacau orang lain sehari dua sebelum periksa. Masa ni baru lah kelam-kabut carik nota lah, jawapan lah, isi penting yg cikgu cakap kat dalam kelas lah...hisy....

Yang sibuk-sibuk sangat ni apa hal?? Apa yg aku ada korang ada jugak kan, buku sama cikgu sama kelas sama. Kalau korang tak tulis apa-apa masa kat dalam kelas tu masalah korang lah, ada aku kisah?? Nama je datang semua kelas on time, dok kat depan lagi tuh tapi satu haprak pun korang tak tulis/paham apa ke halnya. Aku yg dok kat belakang2 ni pun sempat menulis, korang dok kat depan2 tu telek muka cikgu sambil kira taik lalat kat muka depa kot. Kalau benda-benda ni korang tanya sebelum nak periksa boleh je aku layan, tapi ni masa aku nak ulangkaji korang makin serabutkan kepala hotak ni.

BODOH.

Hah, kan dah kena.

Sabor je lah.....

1 comment:

Snuze said...

Dude, mind the blood vessel, will ya? No point in getting a coronary over idiots. It seems to me that a lot of students these days have an allergy against jotting down notes in class. They attend class like going to the cinema, wrap their arms around themselves and watch the show unfold.

*shakes head*

Sabor, babe. And all the best in your upcoming papers! You can do it! Go, Eva!